Tuesday, December 10, 2013

Tips mendapatkan BE & CPUV dari Nuffnang

Assalamualaikum...

Hai semua ^_____^



2,3 hari lepas za ada send ticket pada nuffnang nak tanya berkaitan BE dan CPUV tu. rasa macam tak jelas sangat. so, za hantar la ticket kat diorang untuk lebih faham apa yang dimaksudkan dengan BE ngan CPUV.

ye la, al maklumlah za ni kan baru lagi pasal blog ni. tak banyak sangat tahu pasal benda-benda ni semua. 

Refer kat bawah ni tengok apa yang pihak nuffnang reply pada za.

Hi!

Sebenarnya ,anda merujuk kepada kempen CPUV kerana Buffered Earning merujuk kepada pendapatan yang dijana daripada kempen-kempen yang berterusan .

Sekarang, dalam usaha anda untuk mendapatkan ruangan untuk " Buffered Earning " dalam " Earning" anda,pertama sekali anda akan dipilih oleh pengiklan untuk melakukan kempen CPUV untuk mereka. 

Untuk iklan CPUV , pemilihan blog bergantung sepenuhnya kepada keperluan pengiklan , dan industri pengiklanan juga sangat bermusim , oleh itu mungkin ada masa-masa di mana tidak ada pengiklan mencari kumpulan tertentu penulis blog untuk seketika.

Seperti yang anda telah letakkan semua unit iklan secara optimum, saya mencadangkan perkara seterusnya yang anda lakukan adalah dengan meningkatkan pengunjung ke blog anda. Semakin ramai pengunjung ke blog anda, lebih tinggi anda akan dibayar apabila blog anda terpilih untuk kempen ! 

Unique Views adalah bersamaan " Lawatan " untuk satu halaman. Sebagai contoh, jika seseorang berkunjung ke satu halaman yang sama sebanyak 100 kali, page tersebut akan menunjukkan 100 halaman yang dilihat, tetapi hanya 1 "Unique Views" .

Terima kasih.


Lance Cheong,
Community Executive
Nuffnang Sdn.Bhd
www.nuffnang.com.my


p/s: just sharing some info..

No comments: